7 دشمن سر سخت پوستتان را بشناسید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 9 فروردين 1394
بازدید : 8165
نویسنده : احمدمولا

7 دشمن سر سخت پوستتان را بشناسید

7 دشمن سرسخت پوستتان را بشناسید :

 

1-کشیدن سیگار
نیکوتین، جرم توتون و دود حجم خون را در پوست افزایش میدهند. این امر موجب شل شدن و کاهش انعطاف لازم پوست میگردد. علاوه بر این سیگار کشیدن باعث از بین رفتن درخشندگی پوست و کدر شدن آن شده و به پوست ظاهری زرد میبخشد. پوست به اکسیژن نیاز دارد زیرا اکسیژن به ساختن کلاژن و الاستین کمک میکند و گردش خون را در پوست سریعتر میکند.  ورزش از هرگونه محصول آرایشی بهتر میزان اکسیژن پوست را بالا میبرد. روزانه سی دقیقی پیاده روی با قدم های تند به مراتب بهتر از خرید یک محصول با قیمت سی هزار تومان است. بسیاری از این فرآورده های شیمیایی تاثیری بر میزان اکسیژن پوست ندارند.

 

2-الکل

 

نوشیدن الکل پوست را دهیدراته میکند، رگهای خونی را گشاد میسازد و باعث سرخی پوست میگردد.

 

 

3-نور خورشید

همه ما اکنون میدانیم که نور خورشید تا چه اندازه ای برای پوست زیان آور است.  پس چرا اجازه میدهید چهره تان در برابر نور خورشید چون یک ماهیتابه سرخ شود؟ میتوانید با استفاده از کرم های ضد آفتاب تا حدی از اثرات زیان بار  نور خورشید بکاهید، بنابراین روز خود را با مصرف این کرم ها آغاز کنیدو یا پس از غروب خورشید از منزل خارج شوید.

 


4-رادیکال های آزاد

 

با کپسول های ویتامین ای به جنگ رادیکالهای آزاد بروید. یک عدد کپسول 1000 میلی گرمی را با یک سنجاق تمیز سوراخ کنید و محتوای آن را مستقیما روی پوست بمالید و یا آن را با کمی مرطوب کننده مخلوط کنید.

 

 

5-افراط در خوردن

پرخوری میتواند بدنتان را دچار کمبود مواد مغذی سازد. به دنبال نارسایی مواد مغذی در بدون پوست نازک میشود و خیلی زود و به آسانی آسیب خواهد دید و دیگر طراوت و شفافیت گذشته را نخواهد داشت. علاوه بر این چاقی و لاغری های متعدد باعث شل و آویزان شدن پوست میگردد.

 

 

6-داروها

 

برخی از داروها میتوانند موجب حساسیت پوست نسبت به نور شوند. زمانی که دارو مصرف می کنید، به ویژه آنتی بیوتیک،  درباره اثرات جانبی آن از دکتر توضیح بخواهید، شاید لازم باشد در طول مدت درمان و استفاده از دارو، پووست خود را در برابر نور خورشید قرار ندهید.

 

 

7-تلفن

چطور ممکن است تلفن دشمن سلامت پوست باشد؟ تا حالا شده ترک های ریزی در اطراف چانه تان ببینید؟ هیچ میدانید در افرادی که در طول روز مدت زیادی را با تلفن صحبت میکنند این ترک ها ممکن است به خاطر تکیه دادن گوشی تلفن به چانه باشند؟هر چند وقت یک بار گوشی تلفن خود را ضدعفونی کنید و عادت کنید که گوشی را به چانه خود تکیه ندهید.





:: موضوعات مرتبط: دانستنی ها , پیشگیری بهتر از درمان , ,
:: برچسب‌ها: 7 دشمن سر سخت پوستتان را بشناسید ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








عضویت شما در انجمن باعث خوشحالی ماست

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تصاویر تحریک کننده و آدرس mootala.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دریافت كد لوگو