عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 30 بهمن 1393
بازدید : 6847
نویسنده : احمدمولا

روش ساخت حساب کاربري در کافه بازار

در اين مقاله روش ساخت حساب کاربري در مارکت کافه بازار آموزش داده مي شود.

  • 2
 



به گزارش اپليکيشن ايراني، براي ساخت حساب کاربري در مارکت کافه بازار دو راه وجود دارد: 1) با استفاده از کامپيوتر و از طريق سايت کافه بازار و 2) با استفاده از گوشي و از طريق اپليکيشن بازار.

روش اول:

1. سايت کافه بازار (http://cafebazaar.ir) را باز کنيد.

2. دکمه حساب کاربري در بالاي صفحه سمت چپ نوار سبز رنگ قرار گرفته است. با کليک بر روي اين دکمه به صفحه "ورود/ثبت نام" هدايت مي شويد.

3. در پايين صفحه باز شده، متن "حساب کاربري نداريد؟ ثبت نام کنيد" را مي بينيد. روي عبارت "ثبت نام کنيد" کليک کنيد.

4. در ورودي اول پست‌ الکترونيکي يا همان ايميل (مثال: esm@gmail.com) خود و در ورودي دوم  و سوم گذرواژه‌اي (رمز عبور) به دلخواه خود بنويسيد و روي دکمه "ثبت نام" کليک کنيد. اين گذرواژه کليد ورود شما به داخل بازار خواهد بود، آن را به خاطر بسپاريد همچنين لازم به ذکر است پست الکترونيکي وارد شده در آينده به هيچ عنوان قابل تغيير نخواهد بود.

5. به همين سادگي حساب کاربري شما ساخته مي شود. ولي قبل از اين که بتوانيد از حسابتان استفاده کنيد بايد آن را فعال کنيد. پس از چند دقيقه به پست الکترونيکي خود سر بزنيد. نامه‌اي از کافه‌بازار خواهيد داشت. اين نامه حاوي پيوندي است که با کليک کردن بر روي آن حساب شما فعال خواهد شد. اگر نامهٔ مورد نظر در بين نامه‌هاي اصلي شما (inbox) نبود سري به شاخهٔ هرزنامه‌ها (spam) بزنيد. اکنون حساب شما ساخته و فعال شده است.

6. بعد از فعال سازي حساب کاربري، مي توانيد با استفاده از ادرس ايميل و پسورد انتخابي در سايت کافه بازار و يا در اپليکيشن بازار وارد شويد.

روش دوم:

1. برنامه بازار را باز کنيد.

2. کلمه بازار، را که در گوشهٔ سمت راست نوار سبز رنگ بالاي صفحه دستگاه شما است، لمس کنيد.

3. از منوي باز شده، قسمت حساب کاربري، "ورود به حساب کاربری" را انتخاب کنيد.

4. در صفحه باز شده، دکمه ثبت نام را لمس کنید. در ورودي اول پست‌ الکترونيکي يا همان ايميل (مثال: esm@gmail.com) خود و در ورودي دوم و سوم گذرواژه‌اي (رمز عبور) به دلخواه خود بنويسيد.

5. دکمهٔ ثبت‌ نام را لمس کنيد.

6. پس از چند دقيقه به پست الکترونيکي خود سر بزنيد. نامه‌اي از کافه‌بازار خواهيد داشت. اين نامه حاوي پيوندي است که با کليک کردن بر روي آن حساب شما فعال خواهد شد (اگر نامهٔ مورد نظر در بين نامه‌هاي اصلي شما (inbox) نبود سري به شاخهٔ هرزنامه‌ها (spam) بزنيد). اکنون حساب شما ساخته و فعال شده است.

7. در برنامه بازار، دوباره بر روي حساب کاربري کليک کنيد و مجدداً همان پست‌ الکترونيکي (ايميل) و گذرواژه (رمز عبور) انتخابي خود را وارد کنيد. اين‌ بار به جاي گزينهٔ ثبت‌ نام، گزينهٔ ورود را انتخاب کنيد.

8. حالا آيکون کليد تبديل به صورتک خندان شده است و به اين معني است که شما وارد حساب کاربري خود شده‌ايد و مي‌توانيد از بازار خريد کنيد.





:: موضوعات مرتبط: اندروید , ,
:: برچسب‌ها: میبد , میبدچت , چت روم , چتروم , میبدچت , میبد چت , میبوک , چت , میبد, محمد رضا گلزار , بازیگران , عکس , تصاویر , جدیدترین تصاویر , hplnl, gh , احمدمولا , احمدمولی , احمدالمولی , عکس , داف , س , , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








عضویت شما در انجمن باعث خوشحالی ماست

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تصاویر تحریک کننده و آدرس mootala.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دریافت كد لوگو