عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



1,200,000 تومان
26,500 تومان
35,000 تومان


تاریخ : یک شنبه 9 فروردين 1394
بازدید : 8511
نویسنده : احمدمولا

احسان علیخانی (زادهٔ ۱۵ آبان ۱۳۶۱ در تهران) تهیه‌کننده، مجری تلویزیونی، دستیار کارگردان و کارگردان اهل ایران است.
علیخانی در حین اجرای ویژه برنامه سال تحویل سال ۱۳۹۱ در واکنش به سخنان محمود احمدی نژاد که گفته بود وسایل ضروری عید در سر کوچهٔ ما گران نیست، مردم تهران می‌توانند بیایند و از محلهٔ ما خرید عید را انجام دهند، به توبیخ و ممنوع‌الفعالیت وی از تلویزیون انجامید.


مجری به شخص یا نهادی گفته می‌شود که به معرفی اهداف و فعالیت‌های انجام شده در یک برنامه می‌پردازد. به ویژه در دنیای رسانه مجری در رادیو و تلویزیون مسئولیت ارائه برنامه‌ها را بر عهده دارد.

ارتباط مؤثر با مخاطب از ویژگی‌های الزامی برای یک مجری است. او باید بداند با توجه به طیف مخاطبان و هدف برنامه، از چه شیوه‌ای برای برقراری این ارتباط استفاده کند.

متن مجری، شامل عبارات و جملاتی است که مجری در فواصل برنامه‌ها اجرا می‌کند و شمایی کلی از برنامه را دربرمی‌گیرد. این متن منقطع است تا بتواند در فواصل کوتاه بین برنامه‌ها خوانده و اجرا شود اما در کل موضوعی پیوسته را دنبال می‌کند و مکمل متن‌های قبلی و بعدی خود است.

مجری یک مراسم که در اصطلاح انگلیسی به آن Master of Ceremony یا MC می‌گویند وظیفهٔ هدایت مراسم، تنظیم برنامه‌ها و گاهی نیز وظیفه گفتگو با میهمان مراسم را برعهده دارد.

نگه‌داشتن مخاطبان در یک محیط محدود مانند سالن همایش، با برنامه‌های مداوم و پشت‌سرهم می‌تواند موجب خستگی آنان و درنتیجه عدم پیگیری برنامه‌ها گردد اما مجری با توجه به این موارد می‌تواند از این حالت جلوگیری نماید.

بیش‌تر برنامه‌های تلویزیون بر مبنای فعالیت مجری اداره می‌شود. در این برنامه‌ها مجری می‌تواند در نقش معرفی کنندهٔ برنامه‌ها، میزبان، گزارشگر، مفسر یا ... ظاهر شود.

مجری تلویزیونی فردی است که در برنامه‌های تلویزیونی به خصوص برنامه‌های گفت‌وگو محور شرکت کرده و نقش اداره کننده بحث‌ها و گفتگوها را بر عهده می‌گیرد. برخی مجری تلویزیونی را صرفاً یک گوینده تلویزیونی غیرمسئول می‌دانند که تنها متنی را از حفظ و یا از روی کاغذ می‌خواند، اما کارشناسان تلویزیونی گویندگی را فقط یکی از مسوولیت‌های مهم و تخصصی متعدد این عنصر رسانه‌ای می‌دانند و معتقدند که باید بین این دو شخصیت یعنی مجری و گوینده تفاوت قائل شد.

مجری تلویزیونی از راه‌های گوناگونی فعالیت خود را انجام می‌دهد. اغلب به صورت مستقیم برای ارتباط با مخاطب به دوربین نگاه می‌کند و دربارهٔ برنامه یا موضوع آن به ارائه توضیحاتی می‌پردازد. گاهی نیز به دوربین نگاه نمی‌کند که در این حالت اغلب متنی را که به موضوع برنامه مربوط می‌شود و از قبل توسط نویسندهٔ برنامه برای او آماده شده است را می‌خواند یا به صورت فی‌البداهه به ایراد سخنان مرتبط می‌پردازد.

گاهی نیز بدون نگاه کردن به دوربین، با افرادی که در استودیو و خارج از قاب تصویر قرار دارند صحبت می‌کند.

از دیگر موارد پرکاربرد در برنامه‌های تلویزیونی، ارتباط مجری با میهمان برنامه است. در این حالت مجری به دوربین نگاه نمی‌کند، بلکه پیرامون یک موضوع خاص با میهمان برنامه به گفتگو می‌پردازد.

مجری رادیویی نیز نقشی مشابه یک مجری تلویزیونی بر عهده دارد، با این تفاوت که در یک برنامه رادیویی نقش مجری بسیار پررنگ‌تر است. هم‌چنین در رادیو حرکات جسمانی مجری دیده نمی‌شود و او باید تنها از طریق تغییر حالات صدای خود به انتقال حس بپردازد.



:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: احسان علیخانی - مجری تلویزیون ,
تاریخ : شنبه 1 فروردين 1394
بازدید : 5342
نویسنده : احمدمولا

تلفن هوشمند (به انگلیسی: Smartphone) به تلفن همراهی گفته می‌شود که توانایی‌های پیشرفته تر و قدرت محاسبات بیشتر از «تلفن مرکب» (feature phone) ارائه می‌دهد.
گوشی های هوشمند یا Smartphone گوشی های موبایل پیشرفته با قابلیت های خاص و کاربردهایی نظیر کامپیوترهای شخصی (PC) هستند. بیشتر گوشی های هوشمند دارای دوربین هستند
قابلیت هایی مثل اتصال به اینترنت و ایمیل و تنظیمات مشخص را نیز دارند.
یکی از خصوصیات مهم این گوشی ها امکان نصب برنامه های پیشرفته پردازشی و اتصال روی آنهاست، ولی در گوشی های معمولی نرم‌افزارها و برنامه های خاصی توسط سازندگان از قبل قرار دارد و فقط از طریق سازنده یا اپراتورها قابلیت ارتقا دارند.
این گوشی های هوشمند دارای برخی اینترفیس های اضافه مثل QWERTY، صفحه نمایش لمسی و یا حتی دسترسی مطمئن به ایمیل (همان طور که در Black Berry هم وجود دارد) هستند.
بنابراین تفاوت های مهم گوشی های هوشمند و گوشی های معمولی می تواند در زمینه قیمت و قابلیت های سطح بالای این گوشی ها باشد. مثلاً گوشی های هوشمند ۲۰۰۷ همگی دارای پشتیبانی کامل و پیشرفته ایمیل هستند.
امروزه بیشتر موبایل ها برخی از برنامه های ساده PDA مثل دفترچه تلفن، تقویم و لیست وظایف را دارا هستند، البته گوشی هایی که دارای پلات فرم های BREW یا Java ME اجازه نصب کردن برخی برنامه های جانبی را می دهند، اما این گوشی ها در زمره گوشی های هوشمند قرار نمی‌گیرد.
در حال حاضر گوشی های زیادی از نوع BREW هستند که قابلیت و کارایی PDAها را دارند، همچنین توانایی اجرای برنامه هایی که توسط شرکت های نرم‌افزاری دیگر تولید شده اند یا اصطلاحاً برنامه های third - party داشته و دارای صفحه نمایش های بزرگ ۳۲۰*۲۴۰ پیکسل هستند، اما نمی توان آنها را smart phone نامید.

تلفن همراه وسیله ایست برای ارسال و دریافت تماس تلفنی از طریق ارتباط رادیویی در پهنای وسیع جغرافیایی. منظور از موبایل یا گوشی همراه یا تلفن سلولی وسیله‌ای است که برای اتصال به شبکهٔ تلفن همراه به کار می‌رود. این وسیله اولین بار توسط شرکت امریکایی موتورولا در تاریخ 3 آوریل 1973 با وزنی نزدیک به یک کیلوگرم تولید شد. موبایل نسل‌های گوناگونی دارد و توسط شرکت‌های سازنده گوناگونی تولید می‌شود و به فروش می‌رسد. برخی از شرکت‌های بزرگ تولیدکننده گوشی همراه در دنیا شامل نوکیا٬ سامسونگ الکترونیکس٬ ال‌جی الکترونیکس٬ موتورولا٬ سونی اریکسون٬ اپل و اچ‌تی‌سی هستند.
در تلفن‌های همراه به صورت معمول یک مجموعه نرم‌افزار یا سیستم‌عامل برای کنترل سخت‌افزار به کار می‌رود و برنامه‌های جانبی توسط سیستم‌عامل اجرا می‌شوند. از سیستم‌عامل‌های معروف برای تلفن همراه، می‌توان به سیستم‌عامل اندروید (android) و سیمبیان اشاره کرد. حذف شود.



:: موضوعات مرتبط: اندروید , موبایل ، لپ تاپ و تبلت , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: مديريت , harhki , nhsjhk ihd uharhki , hsjhداستان های عاشقانه , داستان , عاشقانه , کودکانه / هنری / احساسی , قالب بلاگفا , عشق , دوست , غذاهای رژیمی , انرژی زا , رژیم , موبایل , صبحانه , داستان دوستی و محبت!!! ,
تاریخ : شنبه 1 فروردين 1394
بازدید : 4746
نویسنده : احمدمولا

کسی گفته می‌شود که به‌طور حرفه‌ای نقشی را در یک نمایش، تئاتر، سینما و تلویزیون بازی می‌کند. هنرپیشه، که در گذشته «آکتور» یا « آرتیست » خوانده می‌شد، کسی است که نقشی را در اثری نمایشی بازی می‌کند. این اصطلاح بیشتر برای آنان که در نقش بازی می‌کنند بکار می‌رود هرچند که دوبلورها و بازیگران نقش‌ها در نمایش‌های رادیویی نیز ممکن است هنرپیشه خوانده شوند. هنرپیشه می‌تواند کار خود را در چهارچوب یک تئاتر، فیلم، مجموعه تلویزیونی یا در حین آموزش دیگر هنرپیشگان انجام دهد. هنرپیشه‌ها گاه به صداگذاری شخصیت‌های کارتونی یا صحبت کردن بجای افرادی در آگهی‌های تلویزیونی هم می‌پردازند. هنرپیشگان امروزی گاه در بازی‌های رایانه‌ای هم نقشی را به اجرا می‌گذارند. این کار توسط ثبت حرکات و صدای آنها و بازسازی رایانه‌ای داده‌های بدست آمده صورت می‌گیرد. حرفه هنرپیشگی از پیشه‌های بسیار کهن بشری است.
الناز شاکردوست (زاده ۷ تیر ۱۳۶۳ تهران) بازیگر و طراح صحنه و لباس سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. او بازیگری را با تئاتر آغاز کرد. در سن نوزده سالگی، با بازی در فیلم گل یخ در سال ۱۳۸۳، به کارگردانی کیومرث پوراحمد، پا به عرصه سینما گذاشت و ظرف کمتر از یک سال در ۴ فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد. گل یخ فیلمی به کارگردانی و نویسندگی کیومرث پوراحمد و تهیه کنندگی غلامرضا موسوی ساخته سال ۱۳۸۳ است.
گل یخ در ۱۹ اسفند ۱۳۸۲ بر روی پرده سینما رفت و در ۵۶ روز نمایش ۱۶۳ میلیون فروش کرد.
الناز فرزند دوم خانواده است که یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر از خودش دارد. البته شباهت الناز و برادرش بسیار زیاد است. پدر وی تاجر ابزارآلات صنعتی و الکترود و مادرش خانه‌دار است. او فارغ‌التحصیل تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران می‌باشد. الناز علاقه بسیار عجیبی به مادرش دارد. مدتی پیش شایعاتی پیرامون ازدواج شاکردوست و علیرضا حقیقی(فوتبالیست) مطرح شده بود که هر دو نفر آن را تکذیب کردند. شاکردوست اعلام کرده بود که این موضوع را پیگیری و شکایت خواهد کرد. او در مصاحبه‌ای در پاسخ به این سوال که آیا تا بحال کسی به تو گفته شبیه پسرها هستی؟ پاسخ داد بله. خیلی‌ها. اما من خودم را زنی کامل می‌بینم.

 

 

متن کامل در ادامه مطلب...

 



:: موضوعات مرتبط: عکس های فیلم و سریال , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: مديريت , harhki , nhsjhk ihd uharhki , hsjhداستان های عاشقانه , داستان , عاشقانه , کودکانه / هنری / احساسی , قالب بلاگفا , عشق , دوست , الناز شاکردوست , غذاهای رژیمی , انرژی زا , رژیم , صبحانه , داستان دوستی و محبت!!! ,
تاریخ : شنبه 1 فروردين 1394
بازدید : 5303
نویسنده : احمدمولا

فناوری یا تکنولوژی (به فرانسوی: technologie) شگردها وبه کاربردن ابزارها، دستگاه‌ها، ماده‌ها و فرایندهایی گره گشای دشواری‌های انسان است. فناوری فعالیتی انسانی است و از همین رو، از دانش و از مهندسی دیرینه تر است.

این اصطلاح بر مجموعهٔ «دانش» قابل دسترس برای ساختن ملزومات و مصنوعات از هر نوع، برای پرداختن به حرفه‌ها و مهارت‌های دستی (به استثنای انجا م کارهای مذهبی، جادویی، نظامی و یا آشپزی) و برای استخراج یا جمع آوری انواع مواد(به استثنای موادی که برای خوراک یا برای مراسم مذهبی یا جادویی مورد استفاده قرار می‌گیرند)دلالت دارد.

در مورد جوامعی که هم اکنون صنعتی اند یا جوامعی که در حال صنعتی شدن هستند این اصطلاح دلالت دارد بر همه یا بخش منظمی از آن مجموعه «دانش» که مربوط است به:
اصول علمی و اکتشافات

 

 

متن کامل در ادامه مطلب...

 



:: موضوعات مرتبط: داستانهای خواندنی , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: مديريت , harhki , nhsjhk ihd uharhki , hsjhداستان های عاشقانه , داستان , عاشقانه , کودکانه / هنری / احساسی , قالب بلاگفا , عشق , دوست , غذاهای رژیمی , انرژی زا , رژیم , صبحانه , تکنولوژی , داستان دوستی و محبت!!! ,
تاریخ : پنج شنبه 7 اسفند 1393
بازدید : 3914
نویسنده : احمدمولا
 
قصد داريم واحدهاي پولي كشورهاي مختلف جهان و برابري آن ها را به ترتيب حروف الفبای انگليسي به همراه علامت اختصاري معرفي كنيم .
 
 
 
 
جهت مشاهده  متن کامل به همراه تصاویر به ادامه مطلب مراجعه نمایید



:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: میبد , میبدچت , چت روم , چتروم , میبدچت , میبد چت , میبوک , چت , میبد , محمد رضا گلزار , بازیگران , عکس , تصاویر , جدیدترین تصاویر , hplnl , gh , احمدمولا , احمدمولی , احمدالمولی , عکس , داف , س , تعداد خبرهای امروز : ۹۵خبر ۳۰ : ۲۳ - پنجشنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۳ العربیه English پیوند ها درباره ما تماس با ما صفحه نخست سیاسي فرهنگی هنری اجتماعی اقتصادی علمی پزشکی ورزشی بین‌الملل وب‌گردی چند رسانه‌ای استان ها عکس هشدار شدیداللحن جنبش جهاد اسلامی نسبت به ورود «نتانیاهو» به حرم ابراهیمی پربازدید هاپربحث ترین ها هویت جلاد داعش فاش شد آمریکا مانع امضای توافق هسته‌ای بین ایران و گروه 1+5 در مذاکرات اخیر شد واکنش "داود اوغلو" به انفجار انتحاری در نزدیکی سفارت ایران در افغانستان ورود به شهر موصل بدون مقاومت انجام خواهد شد هلاکت معاون ابوبکر البغدادی در شهر "القائم" عراق هلاکت فرمانده کل جبهه النصره در جنوب سوریه تبلیغ جدید ضداسرائیلی در اتوبوس‌های آمریکا + عکس نصب تصویر امام راحل و مقام معظم رهبری در میدان فردوس بغداد +عکس احداث "خندق امنيتی" بين کربلا و الانبار مدیر امنیت ملی آمریکا به برتری بشار اسد در سوریه اعتراف کرد آخرین اخبار جان کری:از بین بردن دانش هسته ای ایران ممکن نیست اسامه النجیفی: داعش با تخریب موزه موصل گور خود را کند واکنش «علی عبدالله صالح» به گزارش سازمان ملل در مورد فساد مالی گسترده در دولت سابق یمن فواد معصوم از دولت بغداد و اربیل خواست جهت برگزاری گفتگوهای سازنده جدیت بیشتر به خرج دهند کشته شدن 4غیر نظامی در انفجار بمبی در مرکز الطوز در شرق تکریت وزارت خارجه آمریکا از دیدار کری و تیم مذاکره کننده ایرانی در سوئیس خبر داد‎ نوری المالکی: داعش بخش از توطئه‎های حزب منحله بعث است الجبوری اقدام داعش در تخریب موزه موصل را تقبیح کرد اردن و اسرائیل جهت اتصال دریای عدن به بحر المیت توافق کردند نماینده فرانسوی به خاطر دیدار با اسد تهدید به برکناری از حزبش شد! کد خبر: ۴۶۹۱۲۷۱ تعداد نظرات: ۹ نظر تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۲ - ۰۶:۴۹ معرفي واحد پولي كشورهاي جهان و برابري نسبی آنها قصد داريم واحدهاي پولي كشورهاي مختلف جهان و برابري آن ها را به ترتيب حروف الفبای انگليسي به همراه علامت اختصاري معرفي كنيم , به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ 1-درهم واحد پول امارات بوده و با علامت اختصاري AED شناخته ميشود وبرابري حدودي 3 , 6730 درهم برابر يك دلار امريكا است , 2-افغاني واحد پول افغانستان بوده وبا علامت اختصاري AFN شناخته ميشود وهر 57 افغاني معادل يك دلار است , 3-واحد پول الباني لك بوده و allعلامت اختصاري شناخته ميشود وهر 102 لك معادل يك دلار است , 4-دام واحد پول ارمنستان شناخته ميشود وبا علامت اختصاري AMD هر 404 درام معادل يك دلار است , 5-كانزا واحد پول انگولا شناخته ميشود وهر 98 كانزا با علامت اختصاري AOA معادل يك دلار است , 6-پسو واحد پول ارژانتين بوده وبا علامت اختصاري ARS هر 6 , 24 پسو معادلي ك دلار است , 7-دلار واحد پول استراليا بوده وبا علامت اختصاري AUD هر 1 , 1205 دلار استراليا معادل يك دلار امريكا است , 8-منات واحد پول اذربايجان بوده وبا علامت اختصاري AZN هر 1 , 27 دلار امريكا معادل يك منات اذربايجان است , 9-ماركا واحد پول بوسني بوده وبا علامت اختصاري BAM هر 1 , 42 ماركا معادل يك دلار است , 10-دلار واحد پول باربادوس بوده وبا علامت اختصاري BBD هر 2 دلار باربادوس معادل يك دلار امريكا است , 11-واحد پول بنگلادش تاكا نام دارد وهر 78 تاكا با علامت اختصاري BDT معادل يك دلار امريكا است , 12-واحد پول بلغارستان لف نام دارد وهر 1 , 43 لف با علامت اختصاريBGN معادل يك دلار امريكا است , 13-دينار واحد پول بحرين بوده وبا علامت اختصاري BHD هر 2 , 65 دينار بحرين معادل يك دلار امريكا است , 14-واحد پول برمودا دلار بوده وبرابر دلار امريكا با علامت اختصاري BMD , است , 15-واحد پول بوتان گلتروم بوده وبا علامت اختصاري BTN هر 61 گلتروم معادل يك دلار است , 16-واحد پول بروندي دلار بوده وهر 1 , 2667 دلار بروندي با علامت اختصاري BND معادل يك دلار امريكا است , 17-واحد پول بوتساواناپولا با علامت اختصاري BWP بوده وهر 8 , 7 پولا معادل يك دلار امريكا است , 18-بوليوانو واحد پول بوليوي است و هر 6 , 9 بوليوانو با علامت اختصاري BOB معادل يك دلار امريكا است , 19-ريال واحد پول برزيل بوده وبا علامت اختصاري BRL هر 2 , 35 ريال برزيل يك دلار امريكا است , 20-روبل واحد پول بلاروس بوده وهر با علامت اختصاري BYR هر 9523 روبل بلاروس معادل يك دلار امريكا است , 21-واحد پول كانادا دلار بوده وهر 1 , 062 دلار كانادا با علامت اختصاري CAD معادل يك دلار امريكا است , 22-فرانك واحد پول سوئيس بوده وبا علامت اختصاري CHF هر 1 , 1168 دلار امريكا معادل يك فرانك سوئيس است , 23-پسو واحد پول شيلي بوده وبا علامت اختصاري CLP هر 528 پسو معادل يك دلار است , 24-يوان واحد پول چين بوده وهر 6 , 07 يوان چين با علامت اختصاري CNY معادل يك دلار امريكا است , 25-پسو واحد پو , ل كلمبيا بوده وهر 1924 پسو كلمبيا با علامت اختصاري COP معادل يك دلار امريكا است , 26-واحد پول كاستاريكا كلون بوده وهر 495 كلون با علامت اختصاري CRC معادل يك دلار امريكا است , 27-كرون واحد پول جمهوري چك بوده وبا علامت اختصاري czk هر 20 , 12 كرون با هر دلار معامله ميشود , 28-فرانك واحد پول جيبوتي بوده وبا djf علامت اختصاري ان شناخته وهر 181 فرانك جيبوتي با هر دلار معامله ميشود , 29-كرون واحد پول دانمارك بوده وبا علامت اختصاري dkk هر 5 , 45 كرون دانمارك با هر دلار امريكا معامله ميشود , 30-پسو واحد پول دومينيكن بوده وهر 43 dop با هر دلار معامله ميشود , 31-دينار واحد پول الجزاير بوده وهر 80 dzdبا هر دلار معامله ميشود , 32-پسو واحد پول شيلي بوده وهر 528clp با هر دلار معامله ميشود , 33-پوند واحد پول مصر بوده وهر 6 , 91epg با هر دلار معامله ميشود , 34-ناكفا واحد پول اريتره بوده وهر 11 ناكفا با هر دلار معامله ميشود , 35-بير واحد پول اتيوپي بوده وهر 20etp با هر دلار معامله ميشود , 36-دلار واحد پول فيجي بوده fjd وهر 1 , 87 دلار فيجي با يك دلار امريكا معامله ميشود , 37-پوند واحد پول جزاير فالكلند بوده وهر 1 , 6374 دلار با يك پوند جزاير فالكلند معامله ميشود , 38-لاري واحد پول گرجستان بوده وهر 1 , 726لاري با علامت اختصاري gel با يك دلار معامله ميشود 39-سدي واحد پول غنا بوده وهر 2 , 35 ghs با يك دلار معامله ميشود , 40-دالاسي واحد پول گامبيا بوده وهر 37 , 6 GMD با يك دلار معامله ميشود , 41-فرانك واحد پول گينه بيسائو بوده وهر 6781GNF با يك دلار معامله ميشود , 42-دلار واحد پول هنگ كنگ بوده وهر HKD 7 , 75با يك دلار معامله ميشود , 43-لمپيرا واحد پول هندوراس بوده وهر 21 لمپيرا با علامت اختصاري HNL با يك دلار معامله ميشود , 44-كونا واحد پول كرواسي بوده وهر 5 , 55HRK با يك دلار معامله ميشود , 45-گورده واحد پول هائيتي بوده وهر 43 , 66 HTGبا يك دلار معامله ميشود , 46-فورينت واحد پول مجارستان بوده وهر 215 HUF با يك دلار معامله ميشود , 47-روپيه واحد پول اندونزي بوده وهر 12144 IDR با يك دلار معامله ميشود , 48-روپيه واحد پول هند بوده وهر 62 INR با يك دلار معامله ميشود 49-دينار واحد پول عراق بوده وهر 1165 IQD با يك دلار معامله ميشود , 50-دلار واحد پول جامائيكا بوده وهر 106 JMD با يك دلار معامله ميشود , 51-دينار واحد پول اردن بوده وهر د لار امريكا با 1 , 44 JOD با يك دلار معامله ميشود , 52-ين واحد پول ژاپن بوده وهر 105 JPJ با يك دلار معامله ميشود , 53-ريل واحد پول كامبوج بوده وهر 4005 KHR با يك دلار معامله ميشود , 54-شيلينيگ واحد پول كنيا بوده 85 , 5000KES با يك دلار معامله ميشود , 55-صوم واحد پول قرقيزستان بوده وهر 50KGS , با يك دلار معامله ميشود , 56-فرانك واحد پول كامرون بوده وهر 357KMF با يك دلار امريكا معامله ميشود , 57-واحد پول كره شمالي وون بوده وهر 128KPW با يك دلار معامله ميشود , 58-واحد دپول كره جنوبي وون بوده وهر 1058KRW با يك دلار معامله ميشود , 59-دينار واحد پول كويت بوده وهر 3 , 541 دلار با يك KWDمعامله ميشود , 60-تنگ واحد پول قزاقستان بوده وهر 154KZT با هر دلار معامله ميشود , 61-پوند واحد پول لبنان بوده وهر 1502 پوند لبنان با علامت اختصاري LBP با يك دلار معامله ميشود , 62-واحد پول سري لانكا روپيه بوده وهر 131 روپيه سري لانكا باعلامت اختصاري LKR با هر دلار مبادله شده است , 63-واحد پول ليبريا دلار بوده وهر 81LRD با هر دلار امريكا مبادله شده است , 64-ليتاس واحد پول ليتواني بوده وهر 2 , 5120LTL با هر دلار مبادله شده است , 65-واحد پول موريتاني روپيه بوده وهر29 , 5300MUR با هر دلار مبادله شده است , 66-واحد پول ليبي دينار بوده وهر 1 , 2157LYD با هر دلار مبادله شده است , 67-واحد پول مراكش درهم بوده وهر 8 , 2700 درهم مراكش با هر دلار مبادله شده است , 68-لئو واحد پول مولداوي بوده وهر 12 , 91MDL با هر دلار مبادله شده است , 69-دنار واحد پول مقدونيه بوده وهر 45 MKD با هر دلار مبادله ميشود , 70-طغريك واحد پول مغولستان بوده وهر 1625 طغريك با علامت MNT با هر دلار مبادله ميشود , 71-پاتاكا واحد پول ماكائو بوده وهر 7 , 98MOP با هر دلار مبادله ميشود , 72-روفيه واحد پول مالديو بوده وهر 15 , 2MVR با هر دلار مبادله ميشود , 73-كوچا واحد پول مالاوي بوده وهر 431 MWK با هر دلار مبادله ميشود , 74-پسو واحد پول مكزيك بوده وهر 13 پسو با علامت اختصاري MXN با هر دلار مبادله ميشود , 75-رينگيت واحد پول مالزي بوده وهر 3 , 3 رينگيت با هر دلار با علامت MYR با هر دلار مبادله ميشود , 76-متيكال واحد پول موزامبيك بوده وهر 30MZN با هر دلار مبادله ميشود , 77-دلار واحد پول ناميبيا بوده وهر 11 NAD با هر دلار مبادله ميشود , 78-نايرا واحد پول نيجريه بوده وهر 160 NGN با هر دلار مبادله ميشود , 79-كوردوبا واحد پول نيكاراگوئه بود26 NIO با هر دلار مبادله ميشود , 80-كرون واحد پول نيجريه بوده وهر 6 , 14 NOK با هر دلار مبادله ميشود , 81-روپيه واحد پول نپال بوده وهر 100 NPR با هر دلار مبادله ميشود , 82-دلار واحد پول نيوزيلند بوده وهر 1 , 23 دلار نيوزيلند با هر د لار امريكا مبادله ميشود , 83-ريال واحد پول عمان بوده وهر 2 , 6 دلار با هر OMR مبادله ميشود , 84-بالبوآ واحد پول پاناما بوده وهر PAB با هر دلار مبادله ميشود , 85-پسو واحد پول فيليپين بوده وهر 44php با هر دلار مبادله ميشود , 86-روپيه واحد پول پاكستان بوده وهر 106 pkr با هر دلار مبادله ميشود , 87-نوو سول واحد پول پرو بوده وهر 2 , 7pen با هر دلار مبادله ميشود , 88-زولتي واحد پول لهستان بوده وهر 3 , 01 زولتي با هر دلار مبادله ميشود , 89-واحد پول كشورهاي اتحاديه اروپا يورو بوده وهر 1 , 38 دلار با هر EUR مبادله ميشود , 90-واحد پول پاراگوئه گوراني بوده وهر 4600PYG با هر دلار مباد له ميشود , 91-ريال واحد پول قطر بوده وهر 3 , 64 QAR با هر دلار مبادله ميشود , 92-لئو واحد پول روماني بوده وهر 3 , 24RON با هر دلار مبادله ميشود , 93-دينار واحد پول صربستان بوده وهر 84 RSD باهر دلار مبادله ميشود , 94-روبل واحد پول روسيه بوده وهر 33 RUB با هر دلار مبادله ميشود , 95-فرانك واحد پول رواندا بوده وهر RWF677با هر دلار مبادله ميشود , 96-واحد پول عربستان سعودي ريال بوده وهر 3 , 75 SAR با هر دلار مبادله ميشود , 97-پوند واحد پول سودان بوده وهر SDG4 , 04با هر دلار مبادله ميشود , 98-كرون واحد پول سوئد بوده وهر 6 , 6 كرون سوئد با علامت SEK با هر لار مبادله ميشود , 99-دلار واحد پول سنگاپور بوده وهر 1 , 26 SGD با هر دلار مبادله ميشود , 100-لئون واحد پول سيار لئون بوده وهر 4314 SLL با هر دلار مبادله ميشود , 101-شيلينگ واحد پول سومالي بوده وهر 1209 SOS با هر دلار مبادله ميشود , 102-دلار واحد پول سورينام بوده وهر3 , 25SRD با هر دلار مبادله ميشود , 103-پوند واحد پول سوريه بوده وهر 112SYPبا هر دلارمبادله ميشود , 104-بات واحد پول تايلند بوده وهر 32 , 70THB با هر دلار مبادله ميشود , 105-صوم واحد پول تاجيكستان بوده وهر 4 , 77 TJS با هر دلار مبادله ميشود , 106-منات واحد پول تركمنستان بوده وهر 2 , 85TMTبا هر دلار مبادله ميشود , 107-لير واحد پول تركيه بوده وهر2 , 15 TRY با هر دلار مبادله ميشود , 108-دلار واحد پول تايوان بوده وهر 30TWD با هردلار مبادله ميشود , 109-شيلينگ واحد پول تانزانيا بوده وهر 1582TZS با هر دلار مبادله ميشود , 110-گريونا واحد پول اوكراين بوده وهر 8 , 23UAH با هر دلار مبادله ميشود , 111-شيلينگ واحد پول اوگاندا بوده وهر 2520 UGXبا هر دلار مبادله ميشود , 112-پسو واحد پول اروگوئه بوده وهر 21 UYU با هر دلار مبادله ميشود , 113-صوم واحد پول ازبكستان بوده وهر 2202UZSبا هر دلار مبادله ميشود , 114-بوليوار واحد پول ونزوئلا بوده وهر6 , 28VEFبا هر دلار مبادله ميشود , 115-دونگ واحد پول ويتنام بوده وهر 21075VND با هر دلار مبادله ميشود , 116-XAF واحد پول كشورهاي حوزه افريقاي مركزي بوده وهر 477 واحد با هر دلار برابري ميكند , 117-دلار واحد پول منطقه كارائيب بوده وهر 2 , 7XCD با هر دلار برابري ميكند , 118-ريال واحد پول يمن بوده وهر 215YERبا هر دلار برابري ميكند , 119-راند واحد پول افريقاي جنوبي بوده وهر 10 , 47ZAR با هر دلار مبادله ميشود , 120-دلار واحد پول زيمباوه بوده وهر 361 ZWD با هر دلار مبادله ميشود , لازم به ذكر است كه بايد ياداوري كرد اين گزارش به ترتيب حروف الفباي انگليسي كشورها وبرابري به دلار در لحظه تنظيم گزارش بوده وهرآن اين برابري ها در حال تغييراتي بوده يا ثابت ميباشند , گزارش از علي جواهرچي برچسب ها: واحد , پول , برابری , افغان , کشور , جهان Bookmark and Share نظرات بینندگان غیر قابل انتشار: ۰ در حال بررسی: ۰ انتشار یافته: ۹ ناشناس | IRAN , ISLAMIC REPUBLIC OF | ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۲ 3 10 پاسخ خیلی جالب بود مر30 كامي | IRAN , ISLAMIC REPUBLIC OF | ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۳ 2 3 پاسخ مرسي خيلي كمكم كرد ehsan | UNITED STATES | ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۰ 0 5 پاسخ khob bod merc aziz jan , Rafi | IRAN , ISLAMIC REPUBLIC OF | ۲۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴ 0 0 پاسخ ممنون , استفاده کردم , افشین | UNITED STATES | ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰ 0 1 پاسخ عالی بود , دستتون درد نکنه , فقط اگه به روز باشه خیلی ام بهتره رضا | IRAN , ISLAMIC REPUBLIC OF | ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۰ 0 0 پاسخ خییییییییییییللللللللییییییییییییییییی ممنون مشکلم رو حل کردین , KOROOSH | IRAN , ISLAMIC REPUBLIC OF | ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲ 0 0 پاسخ خوب بود دست درد نکنه تک تیر انداز | IRAN , ISLAMIC REPUBLIC OF | ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۷ 0 0 پاسخ خیلی خیلی ممنونم خوب بود ناشناس | IRAN , ISLAMIC REPUBLIC OF | ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸ 0 0 پاسخ خیلی خوب بود لطفا به روزش کنید نظر شما نام: ایمیل: * نظر: کليه حقوق اين سايت متعلق به باشگاه خبرنگاران بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلا مانع است , طراحی و تولید: ایران سامانه صفحه نخست سیاسي فرهنگی هنری اجتماعی اقتصادی علمی پزشکی ورزشی بین‌الملل وب‌گردی چند رسانه‌ای استان ها عکس آرشیو جستجو پیوند ها خبرنامه آب و هوا اوقات شرعی نظر سنجی درباره ما تماس با ما نسخه موبایل RSS , ,
تاریخ : چهار شنبه 6 اسفند 1393
بازدید : 4211
نویسنده : احمدمولا
نکاتی برای پیشگیری از عوارض مسافرت های هوایی

در سفرهای طولانی با هواپیما، ساعت داخلی بدن کار نمی کند و باعث بروز اختلالات موقتی خواب می شود. عارضه ای به نام jet lag در اثر مسافرت طولانی با هواپیما بروز می کند که علائمی دارد.

جهت مشاهده  متن کامل به همراه تصاویر به ادامه مطلب مراجعه نمایید



:: موضوعات مرتبط: گردشگری , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: میبد , میبدچت , چت روم , چتروم , میبدچت , میبد چت , میبوک , چت , میبد, محمد رضا گلزار , بازیگران , عکس , تصاویر , جدیدترین تصاویر , hplnl, gh , احمدمولا , احمدمولی , احمدالمولی , عکس , داف , س , بانک اطلاعات آژانس ها و تورهای مسافرتی, تور لحظه آخری , اطلاعات گردشگری صفحه نخست ثبت نام ورود به سایت تماس با ما موضوعات تور های گردشگری تور لحظه آخری [4] تور داخلی [12] تور خارجی [6] اطلاعات سفر [32] هتل ها داخلی [0] خارجی [0] مطالب پر بازدید عکسهای دیدنی دریاچه گهر عکس های جدید پارک جنگلی گیسوم جزیره قشم عکسهای جدید آبشار یخی آبنیک آمار سایت افراد آنلاین : 1 بازديد امروز : 4 بازديد ديروز : 173 كل بازديدها : 252,656 امروز : چهارشنبه 06 اسفند 1393 اطلاعات کاربری نویسندگان امیر مهدی مطالب تصادفی عکس های از زیباترین محله‌های چینی در دنیا تصاویر دیدنی از پل تاریخی دلیچای عکس های روستای بسیار زیبا بر فراز ابرها در مازندران تور کیش 5 بهمن 93 این شهرها تا 100 سال دیگر نابود می شوند !+تصاویر تور آنتالیا نوروز 94/ 6 شب از 2,495,000 تومان عکس های کلیسای زیبای سنت استپانوس در آذربایجان عکس های جدید پارک جنگلی گیسوم تور نوروز 94 تبلیغات بهترین جراح زیبایی ایران مبل راحتی دانلود سخنرانی استاد رائفی پور چت فروشگاه جی پی اس گارمین مدل لباس مجلسی مبل دانلود برنامه ی اندروید چت,عسل چت,چت روم عکس بازیگران دانلود آهنگ جدید چت روم تور نوروز 94 تور آنتالیا ساخت وبلاگ رایگان تبادل لینک رایگان تبلیغات شما در این مکان تبلیغات شما در اینجا آخرین عناوین نکاتی برای پیشگیری از عوارض مسافرت های هوایی در سفرهای طولانی با هواپیما، ساعت داخلی بدن کار نمی کند و باعث بروز اختلالات موقتی خواب می شود , عارضه ای به نام jet lag در اثر مسافرت طولانی با هواپیما بروز می کند که علائمی دارد , علائم jet lag - می خواهید بخوابید و نیاز به خواب دارید، اما خوابتان نمی آید و بیدار هستید , - خستگی زیاد ناگهانی - تضعیف عملکرد جسمی و ذهنی - سردرد و مشکلات گوارشی اگر شما دو روز و یا کمتر به سفر می روید و بعد به محل اصلی خود برمی گردید، نیازی به تطبیق دادن خود با ساعت محلی مقصد ندارید، ولی سعی کنید برنامه خواب خود را حفظ کنید , اما اگر برای چندین روز قصد ماندن دارید و با هواپیما به آن محل می روید، بهتر است تا آنجا که ممکن است خود را با ساعت محلی مقصد تطبیق دهید , برای جلوگیری از بروز عوارض ناشی از مسافرت با هواپیما، روش های زیر را به کار ببندید , قبل از ترک کردن محل اصلی 1- خوابیدن - قبل از سفر، مقدار زیادی بخوابید تا بدنتان بهتر با تغییر ساعت کنار بیاید , - برنامه خواب خود را تنظیم کنید , - اگر به شرق سفر می کنید، چند روز قبل از سفر، زودتر به تختخواب بروید , - اگر به غرب سفر می کنید، چند روز قبل از سفر، دیرتر به تختخواب بروید , 2- ملاتونین ملاتونین هورمون طبیعی تولید شده بدن می باشد که ساعت داخلی بدن را تنظیم می کند , اگر ملاتونین به مقدار لازم در بدن تولید شود، عوارض سفر هوایی کم خواهد شد , برخی از متخصصان خواب می گویند که ملاتونین یک درمان خوب برای jet lag می باشد , این متخصصان به مسافران پیشنهاد می کنند که سه روز قبل از سفر، ملاتونین مصرف کنند و تا زمانی که ساعت بدن با ساعت جدید تطبیق شود، دریافت ملاتونین را ادامه دهند , 3- نور درمانی چند روز قبل از سفر، ساعات روشنایی و ساعات تاریکی مقصد خود (جایی که می خواهید سفر کنید) را بپرسید و در همان ساعت ها، بدن خود را در برابر نور و تاریکی قرار دهید , عوارض سفر هوایی در راه رسیدن به مقصد 1- تنظیم ساعت در شروع سفر، ساعت خود را بر اساس ساعت مقصد تنظیم کنید و فکر نکنید که الان ساعت در محل زندگی شما چند است , 2- تنظیم خواب اگر صبح به مقصد می رسید، در هواپیما بخوابید , اگر شب به مقصد می رسید، سعی کنید که در هواپیما نخوابید تا بتوانید در مقصد، در ساعت مناسب بخوابید , 3- راحت باشید , لباس های راحت بپوشید و هر از چند گاهی و اگر ممکن باشد، از صندلی خود بلند شده و حرکت کنید , 4- آبرسانی کنید , برای جلوگیری از اثرات کمبود آب، در طی پرواز آب بنوشید , نوشیدنی هایی که باعث کمبود آب بدن می شوند و با خواب شما تداخل دارند از قبیل کافئین را، در طول پرواز ننوشید , بعد از رسیدن به مقصد 1- بیدار باشید , اگر صبح به مقصد رسیدید و نیاز به خواب داشتید، در صبح و یا عصر برای چند ساعت چرت بزنید , 2- بیرون بروید , نور خورشید به تطبیق ساعت داخلی بدن شما کمک می کند , 3- الکل ننوشید , عارضه Jet lag عملکرد ذهنی را تخریب می کند و همانطور که می دانید الکل نیز همین اثر را دارد , 4- دریافت ملاتونین را ادامه دهید , همانطور که گفته شد، ملاتونین هورمونی است که ساعت داخلی بدن را تنظیم می کند , سه روز قبل از سفر، ملاتونین را مصرف کنید و 4 تا 5 روز اول سفر، دریافت ملاتونین را ادامه دهید , نکته مهم این است که 2 تا 3 روز قبل از اینکه به خانه خود برگردید، مصرف ملاتونین را متوقف کنید , 5- ورزش کنید , برنامه مرتب ورزشی داشته باشید، اما از ورزش کردن قبل از خواب جدا پرهیز کنید , 6- به ندای بدن خود گوش دهید , Jet lag باعث می شود انرژی بدن کم شود، لذا بخوابید و خود را از خطر بیخوابی دور کنید , با عوارض سفر هوایی بجنگید، اما با تمام شدن انرژی ناشی از آن نجنگید , تمامی حقوق مطالب محفوظ می باشد , , ,
تاریخ : چهار شنبه 6 اسفند 1393
بازدید : 5476
نویسنده : احمدمولا

عکس های قلعه دختر در فیروزآباد فارس

جهت مشاهده  متن کامل به همراه تصاویر به ادامه مطلب مراجعه نمایید



:: موضوعات مرتبط: گالری عکس , متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: میبد , میبدچت , چت روم , چتروم , میبدچت , میبد چت , میبوک , چت , میبد, محمد رضا گلزار , بازیگران , عکس , تصاویر , جدیدترین تصاویر , hplnl, gh , احمدمولا , احمدمولی , احمدالمولی , عکس , داف , س , بانک اطلاعات آژانس ها و تورهای مسافرتی, تور لحظه آخری , اطلاعات گردشگری صفحه نخست ثبت نام ورود به سایت تماس با ما موضوعات تور های گردشگری تور لحظه آخری [4] تور داخلی [12] تور خارجی [6] اطلاعات سفر [32] هتل ها داخلی [0] خارجی [0] مطالب پر بازدید عکسهای دیدنی دریاچه گهر عکس های جدید پارک جنگلی گیسوم جزیره قشم عکسهای جدید آبشار یخی آبنیک آمار سایت افراد آنلاین : 1 بازديد امروز : 133 بازديد ديروز : 199 كل بازديدها : 252,612 امروز : سه شنبه 05 اسفند 1393 اطلاعات کاربری نویسندگان امیر مهدی مطالب تصادفی عکس های کلیسای زیبای سنت استپانوس در آذربایجان باغ وحش زیبا و شگقت انگیز در والنسیا !+تصاویر عکس های بزرگترین آب انبار تاریخی و زیبای دنیا تور لحظه آخری دبی 10 بهمن 93/ ۳شب از ۱,۰۹۰,۰۰۰ تومان دره راگه بهشتی در کرمان +تصاویر شگفت انگیزترین غار آهکی جهان ( رید فلوت + عکس ) عکسهای دیدنی دریاچه گهر منطقه نمونه گردشگری سبلان عکس های مناطق دیدنی و گردشگری اسپانیا تبلیغات بهترین جراح زیبایی ایران مبل راحتی دانلود سخنرانی استاد رائفی پور چت فروشگاه جی پی اس گارمین مدل لباس مجلسی مبل دانلود برنامه ی اندروید چت,عسل چت,چت روم عکس بازیگران دانلود آهنگ جدید چت روم تور نوروز 94 تور آنتالیا ساخت وبلاگ رایگان تبادل لینک رایگان تبلیغات شما در این مکان تبلیغات شما در اینجا آخرین عناوین عکس های قلعه دختر در فیروزآباد فارس قلعه دختر استان فارس در شش کیلومتری جاده فیروزآباد به شیراز در دامنه کوهی مشرف به جاده قرار دارد که پس از طی مسافتی حدود ۳۰۰ متر می‌توان به قلعه دختر رسید , جورجینا هرمان در کتاب تجدید حیات هنر و تمدن در ایران باستان، [۱] می‌نویسد: اردشیر ساسانی احتمالاً این قلعه را در اواخر دوران اشکانیان و زمانی که هنوز بر اردوان پنجم، آخرین شاه دودمان اشکانیان، خروج نکرده بود ساخته‌است , قلعه دختر حصین در سه سطح ساخته شده بود و ورود به آن از نازلترین سطح از طریق پلکانی مارپیچ که به حیاط اصلی تراس میانی می‌رسید صورت می‌گرفت , سه طرف حیاط را اتاقهای چهارگوش دارای تاق ضربی در بر گرفته بود و طرف چهارم به تراس فوقانی که روی آن ساختمان کاخ اصلی واقع شده بود، منتهی می‌گردید , تمامی کاخ را یک ایوان بزرگ دارای تاق ضربی و دو ایوان کوچکتر در دو سو تشکیل می‌داد , ایوان بزرگ که ۱۴ متر پهنا و ۲۳ متر درازا داشت به یک اتاق مرکزی که سقف آن به شیوه‌ای تازه، یعنی گنبد پوشانده شده بود منتهی می‌گشت , در جناحین این اتاق گنبد دار اتاقهای اضافی قرار گرفته و کل آنها در داخل یک دیوار خارجی مدور جای داشت , معماران رومی مشکل قرار دادن سقفی مدور بر روی بنایی چهار گوش در گوشه‌ها را با جلو آوردن تدریجی سنگ یا آجرها به شکلی که پیوسته مدور تر می‌شد، حل کرده‌اند اما در قلعه دختر شیوه جدیدی به کار گرفته شد که همانا استفاده از سکنج در گوشه هاست , قلعه دختر تماماً از سنگ‌های درشت ساخته و سنگ‌های نما، تراشیده شده‌اند ولی سنگ‌های پی‌ها و داخل دیوارها از قلوه سنگ‌های درشت رودخانه‌ای تشکیل شده‌اند , عظمت بنای قلعه دختر، مبهوت کننده‌است و دیوارهای بلند آن با همه شکستگی و ریخته شدن، هنوز هم شکوهی خیره کننده دارند , در قسمتی از قلعه دختر دهانه غاری دیده می‌شود که به قول بعضی از محلی‌ها این غار راهی به کاخ اردشیر بابکان (کاخ ساسانی) در جلگه فیروزآباد داشته‌است , یعنی در زمان حمله دشمن به قلعه، محصورین قلعه می‌توانستند از طریق این غار با شهر ارتباط داشته باشند و بتوانند غذا و نیروی انسانی وارد قلعه کنند , عکس های قلعه دختر در فیروزآباد فارس عکس های قلعه دختر در فیروزآباد فارس عکس های قلعه دختر در فیروزآباد فارس عکس های قلعه دختر در فیروزآباد فارس عکس های قلعه دختر در فیروزآباد فارس عکس های قلعه دختر در فیروزآباد فارس تمامی حقوق مطالب محفوظ می باشد , , ,
تاریخ : یک شنبه 3 اسفند 1393
بازدید : 6541
نویسنده : احمدمولا

محمد مصدق (۲۹ اردیبهشت یا ۲۶ خرداد ۱۲۶۱ – ۱۴ اسفند ۱۳۴۵)[۱][۲] سیاست‌مدار، دولت‌مرد، نمایندهٔ چند دوره مجلس شورای ملی، و نخست‌وزیر ایران در سال‌های ۱۳۳۰ (۲۸ آوریل ۱۹۵۱) تا ۱۳۳۲ (۱۹ اوت ۱۹۵۳) بود. او پس از ترور سپهبد حاج‌علی رزم‌آرا و نخست‌وزیری کوتاه‌مدت حسین علاء به نخست‌وزیری رسید.
mohammad_mossadegh

جهت مشاهده  متن کامل به همراه تصاویر به ادامه مطلب مراجعه نمایید



:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
:: برچسب‌ها: میبد , میبدچت , چت روم , چتروم , میبدچت , میبد چت , میبوک , چت , میبد, محمد رضا گلزار , بازیگران , عکس , تصاویر , جدیدترین تصاویر , hplnl, gh , احمدمولا , احمدمولی , احمدالمولی , عکس , داف , س , دانلود فیلم و سریال Home خانه ads" لینک 1" ads" لینک 1" contact تماس با ما به پرچم‏های سیاه خوش آمدید آدرس ورودی سایت : www , shargh , us تبليغات اخرین مطالب درمان سنتی کبدچرب تصویر دیده نشده رهبر معظم انقلاب و آیت‌الله خاتمی کتاب «جنگ آخر» رونمایی شد مداح معروفی که مدافع حرم شد+عکس رضا عطاران برای ایران به میدان رفت+عکس RSS alalam شاهد، "داعش" تهدد باعدام اسرى للبيشمركة في كركوك عدد من عشائر تكريت تؤكد براءتها من دم ضحايا سبايكر رئيس البرلمان الباكستاني يزور مراجع النجف الاشرف اعتصام في بروكسل تنديدا بالممارسات القمعية للسلطات في البحرين المعارضة البحرانية تعتصم أمام مقر رئاسة الوزراء البريطانية مطالب محبوب دانلود قسمت های حذف شده حضرت ابالفضل (ع)در مختارنامه - 16,127 دفعه متن مجری دهه مبارک فجر - 14,447 دفعه دانلود سریال بیدار باش با لینک مستقیم - 11,757 دفعه دانلود سریال دزد و پلیس با لینک مستقیم ؛ من اگر زبانم آتش ؛ دانلود قسمت آخر سریال دزد و پلیس - 10,239 دفعه دانلود سریال کلاه پهلوی با لینک مستقیم - 8,728 دفعه دانلود دعای کمیل بن زیاد (علیه الرحمه) ، توسل ، ندبه ، عهد ، اللهم انی اسالک بکتابک المنزل … (دعای قرآن به سر گرفتن) ، مجیر ، جوشن کبیر ، سمات ، صلوات ماه شعبان ، مناجات شعبانیه ، افتتاح ، سحر ، ابو , , , - 8,190 دفعه دانلود قسمتی از فیلم رسوایی ده‌نمکی - 8,154 دفعه اس ام اس تبریک ماه ربیع الاول - 7,146 دفعه دانستنی هایی درباره نبی رحمت (ص) و رحلتشان(۲) - 6,911 دفعه آیات عظام مکارم شیرازی و گلپایگانی و حکیم و همدانی و فیاض و سیستانی روز دوشنبه را عید فطر اعلام کردند + تکمیلی - 6,575 دفعه برچسب‌ها 11 22 91 92 com ir MobinMedia MobinMedia , ir mp3 SMS subtitle US www آخرین اخبار اس ام اس ایران باشگاه خبرنگاران جلیلی خبرگزاری داعش دانشنامه دانشنامه دین دانشنامه دین اسلام دانلود دانلود مستند سعید جلیلی سوریه شرق شعر عکس فارس فیلم متن متن مجری متن مجریگری متن مجری گری مجری مجریگری محرم مشرق پرچم های سیاه پرچم های سیاه شرق پرچم های سیاه شرق آخرین پرچم های سیاه شرق دانشنامه پیامک تبلیغات فروش آجیل پایگاه های تفریحی آپلود سنتر ایران تاپ وب پایگاه های خبری ابنا افسران اهل قلم ایران تاپ وب جوان انقلابی دانلود فیلم و سریال آهنگ راز 57 زن سايت جامع فرهنگي مذهبي جنت العباس شهید آوینی عمار نامه مصاف پایگاه خبری گرمه پایگاه های دینی آخرین اخبار قرآنی ایران تاپ وب بصیرت عاشورا قرن ما مرکز جهانی حضرت ولی عصر موعود نور المهدی کربلا کودکی دکتر محمد مصدق |عکس| محمد مصدق (۲۹ اردیبهشت یا ۲۶ خرداد ۱۲۶۱ – ۱۴ اسفند ۱۳۴۵)[۱][۲] سیاست‌مدار، دولت‌مرد، نمایندهٔ چند دوره مجلس شورای ملی، و نخست‌وزیر ایران در سال‌های ۱۳۳۰ (۲۸ آوریل ۱۹۵۱) تا ۱۳۳۲ (۱۹ اوت ۱۹۵۳) بود , او پس از ترور سپهبد حاج‌علی رزم‌آرا و نخست‌وزیری کوتاه‌مدت حسین علاء به نخست‌وزیری رسید , mohammad_mossadegh وی رهبر ملی شدن صنعت نفت ایران شناخته می‌شود، چراکه تا پیش از آن نفت ایران زیر سلطهٔ دولت بریتانیا و به واسطهٔ «شرکت نفت ایران و انگلیس» (که بعدها به «بریتیش پترولیوم» یا به اختصار «BP» تغییر نام داد) اداره می‌شد , مصدق پس از کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲، در دادگاه نظامی محاکمه شد و علی‌رغم دفاعیهٔ مستندی که از کارها و دیدگاه‌های خود ارائه کرد، به سه سال زندان محکوم شد , پس از تحمل سه سال زندان، به دستور محمدرضا پهلوی، دکتر مصدق به ملک پدری خود در احمدآباد تبعید شد و تا پایان زندگی زیر نظارت شدید دولت در انزوا زیست؛ تا این که سرانجام در ۱۴ اسفند ۱۳۴۵ بر اثر بیماری سرطان در ۸۴ سالگی چشم از جهان فروبست , فروش ویژه ساعت دیواری طرح بهار زیبایی را با این ساعت رویایی به منزل یا محل کارتان هدیه دهید , ظرافت خیره کننده، کیفیتی بی نظیر , طراحی شیک و منحصر به فرد این ساعت شما راحیرت زده خواهد کرد , , , ساعت دیواری طرح بهار یکی از جدیدترین مدل های ساعت دیواری می باشد که زیبایی بی نظیر و ظرافت خیره کننده آن تکمیل کننده دکوراسیون هر منزلی می باشد , این ساعت دیواری دارای کیفیتی فوق العاده بالا بوده و از موتور روانگرد تایوانی بهره می برد , هم اکنون می توانید ساعت دیواری طرح بهار را که با 12 ماه گارانتی تعویض توسط فروشگاه میهن استور عرضه می شود با قیمتی استثنایی سفارش دهید , » برای مشاهده توضیحات و تصاویر بیشتر این محصول اینجا را کلیک کنید , , , روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید , جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید , قیمت: 49000 تومان برچسب ها: دکتر محمد مصدق, عکس, کودکی, کودکی دکتر محمد مصدق  نام ميل (ضروري) وبسايت  تماس با ما صفحات سایت خلاصه آمار آخرین دیدگاه ها facebook Google+ RSS Alexa Certified Traffic Ranking for http://shargh , us/ malakeh-ehsas در تبادل لینک رایگان حسین مسکنه در تبادل لینک رایگان احمد در استخدام نویسنده برای سایت ورد پرس محمد در تبادل لینک رایگان تمامی حقوق متعلق به پرچم های سیاه می باشد ، بهینه سازی قالب توسط : حمید مهدوی , ,

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

عضویت شما در انجمن باعث خوشحالی ماست

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تصاویر تحریک کننده و آدرس mootala.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دریافت كد لوگو